.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت آینده مسئول اجرای برنامه پنجم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت آینده گزارش روند اجرایی بودجه را ارائه می‌دهد و به هیچ عنوان کاستی‌های دولت فعلی در انجام برنامه پنجم توسعه به دولت آینده متصل نمی‌شود.

به گزارش خانه ملت، عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در خصوص عدم ارائه گزارش از برنامه پنجم توسعه از سوی دولت دهم اظهار داشت: گزارش برنامه پنجم توسعه هر ساله همزمان باتقدیم بودجه به مجلس از سوی دولت ارائه می‌شود این در حالیست که در حال حاضر سه سال از زمان اجرایی شدن برنامه پنجم توسعه می‌گذرد و در طول سه سال گذشته هیچ گزارشی از دولت در خصوص اجرایی شدن برنامه پنجم توسعه به مجلس ارائه نشده است.
وی تصریح کرد: دولت آینده گزارش روند اجرایی بودجه را ارائه می‌دهد و این دولت قطعا مسئولیت آن بخش از برنامه را که خود انجام داده برعهده دارد و به هیچ عنوان کاستی‌های دولت فعلی در انجام برنامه پنجم توسعه به دولت آینده متصل نمی‌شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، یوسفیان ملا با بیان اینکه دو سال از زمان اجرای کامل برنامه پنجم توسعه باقی مانده است، اظهار داشت: پس از زمان اتمام برنامه پنجم و آغاز برنامه ششم آن بخش‌هایی که نیمه‌کاره مانده و یا اجرایی نشده و نیاز به اجرایی شدن دارد در قالب بندهای تنفیذی به برنامه بعدی اضافه می‌شود./ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.